O BNG considerou hoxe que as letras co lema de Lugo, que dan a benvida á cidade, instaladas polo Concello de Lugo, estas non poden só estar en dúas rotondas (avenida de Madrid e avenida das Américas) dado que a día de hoxe o uso que se lle está a dar noutras cidades ten carácter de promoción turística a través das redes sociais das persoas visitantes “son moi habituais as fotos nas redes sociais poñendo de fondo letras das cidades, se se colocan só en rotondas en Lugo non será posible”, afirmou Rubén Arroxo, que en todo caso, se alguén o intentase, estaría poñéndose en risco, dado que ambas van situadas en avenidas con bastante tráfico.
Nesta liña, dende o grupo nacionalista apostan por colocar unhas novas letras nalgún punto do centro da cidade, para que ao igual que outros lugares, Lugo poida ter o seu nome en fotos nas plataformas dixitais. O propio voceiro municipal expuxo que habería que buscar un espazo no que non afectase ao patrimonio, ou que as cores e a estética foran acordes coa paisaxe urbana, pero considerando á vez que o ideal sería nun lugar próximo ao centro urbano “a colocación destas letras en espazos moi usados como a praza da Horta do Seminario, ou na praza da Constitución, que á vez é acceso da estación de buses, poderían ser dous lugares acaídos”, explicou Rubén Arroxo.
Abr 25, 2019 - 12:29 AM
Sería raro que el personaje no criticase todo, como de costumbre. Que las letras se usan para sacar fotos en otras ciudades es verdad, pero por lo demás, todas sus observaciones están fuera de lugar. Puesto que la ciudad de Lugo no se circunscribe sólo al centro, aunque algunos lo sigan viendo así, la colocación es perfecta porque están en las entradas de la ciudad, donde deben estar. Instalarlas en el centro sería un desprecio a los demás barrios. E instalar unas nuevas por capricho sería un gasto innecesario.
Y lo de adecuarlas al paisaje… a ver si piensa que son rojas por amor al arte. Es uno de los dos colores corporativos del Concello de Lugo junto con el azul oscuro.
Este señor está en el ayuntamiento por elección ciudadana y el lugar para oponerse a estas obras públicas es durante los plenos, antes de su aprobación, y no en la prensa después de terminada la instalación.
Mención aparte merece el recordar que la instalación y la ubicación fueron elegidas por la ciudadanía en los Presupuestos Participativos.